香港早場》今星期早場推介這幾齣電影(2023/03/20)

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

香港早場其實很抵,而且不用跟人逼,最多只是廢老邊睇戲邊講手機。一般香港戲院的早場,是指中午 12點前放映的電影;以星影滙為例,不少電影價格會比正場平一半或更多;而且有些是一早已在其他電影院下架了的電影,有不少人都特別愛在這時段入場,一來少人易買票,二來價錢平,$38一場左右,價錢是不是很吸引呢?

入戲院睇至少個螢幕一定比你屋企大,聲效最差都一定好過自己屋企吧。加上早場價錢平,心理質素會平衡好多,正所謂孔乙己一點,你會對一套爛片說: 至少不用比正場票價,慳了一點;又或是會對自己說: 好在是早場,賺了呢。

既然早場如此好,大家便早點起床,今星期極力推介幾套電影:

  1. 奇異女俠玩救宇宙
    值得看嗎:★★★★★★★★★☆
    得奬電影,未看要看;看過再看成本幾十,入場吧!
  2. 那個男人
    值得看嗎:★★★★★★★★★☆
    睇返我的評論2023年度日本奧斯卡得奬電影,明天上映(香港區)啦!
  3. 沙贊2
    值得看嗎:★★★★★★★☆☆☆
    其實合家歡超英片,我明天入場再評吧!不要跟Marvel比呀!

  4. 值得看嗎:★★★★★★★★★☆
    又一得奬片,呢類題材,有今生冇來世,入場吧。而且又是A24出品…算係佳品!
    https://youtu.be/2NtNQjzZrvw
  5. John Wick 4 (三級)
    值得看嗎:★★★★★★★★★☆
    入場睇宇宙最強用槍對戰John Wick都爽的;不過可能好多人因為宇宙最強不想正價入場,唯有早場!

 

 

分享到:
Previous

震驚 IT 業界!!!HK$6000一個全木製鍵盤~登場!1 min read

(影畫短評) 《沙贊!眾神之怒》 其實不是太差,合家歡睇超英片!1 min read

Next