超任街霸重現江湖!

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

攪鬼日廠BGAME又有新作。今次係移值超任Capcom名作Street Fighter 2!

不過移植不是去電腦或咩版本,係將外表移植去尿袋到。一下間超任卡匣變成了一個外置差電!好攪鬼。而且外形跟超任年代卡匣完全一樣。係幾大件㗎!

sf2

左邊係BGAME

右邊係原裝超任

係咪好似呢。幾可亂真。只係電池只有8500mph,比起而家買個小米電都幾萬起跳又真係弱咗少少。但情懷嘅嘢,只要有愛之人才會明白。

sf2 sf2 sf2 sf2 sf2

 

  • 【電池種類】 充電式リチウムイオン電池
  • 【電池定格容量】 8000mAh
  • 【充電時間】 約3時間40分 (1.8AのAC充電器使用時)
  • 【サイズ(本体)】 127mm×87mm×20mm
  • 【コネクタ形状】 USBマイクロ Micro-Aメス、USBマイクロ Micro-Bメス

立即去Amazon買啦!

分享到:
Previous

Hokkaido急報北海道whisky fes 好快就到了!1 min read

iOS版本Doom 2發布!!!可周街對戰!1 min read

Next