Hokkaido急報北海道whisky fes 好快就到了!

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

北海道有咩玩?唔止滑雪㗎。

大家都知北海道有威士忌生產,其實每年都有個Whisky Fes的。今年鐵定是:9月15日開始。下面有官方Twitter,記得入去Follow啦。記住,不設當天入場票,只可預先買定入場票呀!

至於有咩特式?

大量Whisky比你飲到暈之外,重有表演,去過都知現場氣氛一流。自從日本不再攪Whisky Live後,各區自己都有自己Whisky 活動,簡直係遍地開花。鐘意飲Whisky又想識下朋友的要去啦!

今年活動地址:札幌市中央区北1条西11丁目
日期:9月 15日
入場:有料, 4500日元

分享到:
Previous

回到macOS X前的年代…感受下舊mac的作業系統1 min read

超任街霸重現江湖!1 min read

Next