iOS版本Doom 2發布!!!可周街對戰!

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

經歷過Doom 2年代的男人,都知道FPS的影響力有多大。而DOOM2改變了遊戲界,殺出一條新血路是不變之事。簡單畫面,容量細但充滿遊戲性的設計,玩一百次都唔厭。

只可惜世代轉變,而家打機畫面行先。Doom再改變又離不開框架,而且廠商又不爭氣,變成Doom這品牌停留了 90年代中。

doom2

畫面就係咁,冇得再靚。只係賣USD$4.99 ,十蚊唔使就買返 90年代情懷,比啦,重諗

https://apps.apple.com/us/app/doom-ii/id1470090748

但係冇Android份,Android用家可能要買Switch版本了。

分享到:
Previous

超任街霸重現江湖!1 min read

外置冷氣!Sony 眾$ 推出冷氣Tee?1 min read

Next