外置冷氣!Sony 眾$ 推出冷氣Tee?

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

先睇以下片段。

只要在底衫先安裝個小型冷氣,一個尿袋大小便是了,然後整個人都涼晒!

其實你買包退熱貼應有同一效果。只不過這個有藍牙同埋要連接電話使用,感到好高科技。話說回來,連Sony都要眾籌,這年代,真的連大公司推出產品也很小心及缺錢去創新呢。

https://first-flight.sony.com/pj/reonpocket

有興趣支持朋友可以去按一按上面的連結。早買早享受,遲買淘寶平幾嚿(但可能會爆炸)。

reon pocket

分享到:
Previous

iOS版本Doom 2發布!!!可周街對戰!1 min read

破損系Artist Inkandclog 又有新作1 min read

Next