Stranger things 靚仔Finn Wolfhard 原來夾Band㗎!!!

| | , ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

Stranger things 靚仔Finn主角大家人見人愛。原來佢除咗拍戲,重會唱歌!

finn stranger things

Finn拍戲外,自己有隊Band叫: Calpurnia。而且重出埋碟。但唔好理隻碟住,先睇片:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=35&v=6eXTPlwfK5Q

Calpurnia是一隊四人組合,其實已成立了一段時間,不過大家很少留意而己。而且,出碟又沒有香港代理,出歌又沒有Spotify,上年出碟時只有Pandora 支援。好在而家香港都可以聽到了,因為Spotify都有啦!按此即用Spotify聽(你要先下載Spotify)!

隨著Stranger things 第三季大熱,隊Band及歌都出返晒來~~~大家可以順便去FB追蹤佢哋!

calpurnia

至於碟方面,暫時一隻,不過設計非常不錯,而且有LP推出,如果未有的話,相信係時候入貨了。

價錢: USD$22 (AMAZON)

stranger things 3

分享到:
Previous

泳衣污染海洋 有機環保泳衣無毒一身輕1 min read

NINTENDO SWITCH Lite特別版及通販版推出啦~~~順便比一比1 min read

Next