NINTENDO SWITCH Lite特別版及通販版推出啦~~~順便比一比

| | , ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

一直講咗會出 2 台新的Nintendo Switch, 一台係高能,一台係弱能。

高能如無意外明年出,弱能的便剛推出。果然少了一堆功能,獨留便攜一樣,機都細埋。有幾細?用台Psvita比一比。Mon只有 5.5吋,其實玩 RPG就辛苦d了。而且講明有部份舊遊戲不對應,咁即係…即係…先對比一下:
switch vs psvita

唯一好處係方便,當係一部冇得摺的3DS咁囉。之但係 9月 20日推出個 3隻色又真係好好好靚。已經有Switch都好想入手。而且任天堂講明會有方便比大家不同機都用到同一個save,唔怕會玩玩下冇晒進度!希望係啦。

nintendo switch lite

過咗九月後,11月會推出特別版有白色加Pokemon Crossover,相信大賣特賣。而且顏色配得超靚。

nintendo lite

 

超於傳說中的Pro版就完全未有聲氣。相信會過咗聖誕先出了。據聞Pro版會用 1080p畫面,而且會大過而家的一部…!

Nintendo Switch Lite

售價:約HK$1500
推出日期:9月20日

分享到:
Previous

Stranger things 靚仔Finn Wolfhard 原來夾Band㗎!!!1 min read

震震震震震震震震 知唔知咩叫 震過貓王?1 min read

Next