生活態度》透明系Hifi 產品登場!

| | , ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

透明HiFi喇叭,睇通前後,如果屋企大的朋友可以一戰!來自Stockholm, Sweden的Transparent其實己有好幾年歷史,但經歷無數風雨後,這幾年便有點起息,除了主力做透明系喇叭外,還追加非透明產品及燈之類,可以話越來越多不同類產品。

官網: https://transpa.rent/en/all-products

用慣了市場上大部份喇叭,如果想為家中增一點氣息,可以一試!感覺有另一種味道。

 

由於透明產品關係,公司也很為大家著想,有手套給大家使用防指紋!

至於最重要的價錢方面,一點也不算貴,以上面白色這款小型為例,大約hk$7000已有交易,又可以用作發聲,又有藍芽,又可以在家中當擺設,簡直一流!

分享到:
Previous

40周年全透明G-Shock終於登場1 min read

舊iPad終於有使用價值!最強產品把你iPad變成第二屏幕1 min read

Next