(Sneaker檢視) 掂呀~用App幫手拆解真假波鞋

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

Sneaker熱潮退?

我唔覺囉。

好啦,咁一般買鞋都知,好難抽到心頭好,只好幫襯轉賣點或去ebay之類買。但買返來後水,梗係覺得自己買咗流四。點算好呢?

而家iPhone連AR都做到,Android又成日玩VR。你同我講你重用肉眼睇,問舖頭呢對鞋真假就笑死人啦。梗係用科技啦。咁科技來說,首推內地wechat內置的Program,雖然強國出品,但真係有時有佳品。廢話再講比人話㗎啦。去片:

先去Wechat,手指拉上,會見到有小程序這icon:

鉴定狮子军

然後輸入簡體字:鉴定狮子军 (不好意思)

之後安裝後,便可使用。安裝界面有點古怪,但忍一下:

鉴定狮子军

進入後,可以即時使用。

鉴定狮子军

先選要查的品牌。資料庫暫時不錯,最近熱門的都齊。

鉴定狮子军

鉴定狮子军 鉴定狮子军

之後跟他要的去做。基本上慢慢上傳好後,便會知結果。我便買了 3 對yeezy, 當中一對出事了。

鉴定狮子军

在此祝大家一生買不到假鞋。假鞋狗死全家!

分享到:
Previous

(有片必睇) 10分鐘 劇場版Evangelion《シン・エヴァンゲリオン劇場版》1 min read

葡萄牙首次crossover Gshock X Karetus1 min read

Next