GSHOCK迷必搶 Clogtwo x G-Shock 即將推出!

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

DW-5600MS-1CLOG2 + Sculpture Collab推出。香港人唔識就梗。因為是Singapore 的Graffiti/Artist,睇畫風原諒我真係唔識分佢係咩類型,但很有個人風格。付上幾張作品圖:

inkandclog

 

今次因為Singapore開Gshock專門店,特別推出 5600限量版。至於5600就出過好多次了,是最經典之Gshock,由電影《Speed》帶起潮流,一直推出至今都有價有市。

大家可以到clogtwo的主站看看其作品,十分特別及有風格。Gshock可以去Funan mall,Singapore買到,限量 300隻,又係激罕,而且買表送手一隻,係咪九唔塔8就見人見志。但的確係靚!

售價:S$349 (hk$2800左右)

 

分享到:
Previous

Android黑白機王:德國設計品牌 Blloc Zero18 快將推出1 min read

(急報!)大友克洋新作即刻睇1 min read

Next