《新·假面騎士》X Gshock DW-5600登場!相信要炒價入手吧

| | , ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

《新·假面騎士》(日語:シン・仮面ライダー)香港叫做《新幪面超人》,香港幾時有得上電映還未知,希望不要逼大家看網上盜版吧,各位Fans都等得很不耐煩呢。

看不到電影便先買產品吧!

今次官方很好,怕大家左去右去找不到想買的,特設官網把所有Crossover產品都放在一起!

官網: https://p-bandai.jp/chara/c2888/shin-kamen-rider-apparel/ (要使用VPN才可以進入日本站,未加入VPN的朋友可以到這連結看教學)。可是今次推介是極難入手的特別版DW-5600!相片只有下面這張:

 

大家可以看到除了有特製的黑色Gshock鐵盒外,換上了《新·假面騎士》Logo在圓盒上,感到另一反暗黑味道,至於Dw-5600方面,真的應玩的都玩盡了;加入了SHOCKER字樣,相信收藏價值比實用度更高,至於入手方面,今次有點難度,先使用VPN進入上面連結,然後準時在4月17日,中午12點,入站購買,買了後再要抽選的,我先祝大家好運。

型號: DW5600
價錢: 19800日元

如果想睇真身,就要找朋友去日本幫你睇,由今日起,可以在日本阪急メンズ東京,在8F 有間POP UP店內見真身!其他方面,還有更多產品推出,大家到官網一看。

分享到:
Previous

必入Casio》戒指扭蛋配Casio F-91W-1不同玩法1 min read

史上最齊最真實之Apple 之父Steve Jobs天書登場,而且是…1 min read

Next