突發!銀河戰士五代即將推出!正名為:Metroid Dread

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

E3一來,Switch已公佈首個大作:Metroid Dread,即港譯銀河戰士第五集,去片!

看來今集敵人大進化,主角不會穿過門後便避過敵人,今次真的跟到你 2046…!

極期待!看來未買NintendoSwitch的朋友有理由要入手了。10月8 日推出,#amiibo 都會同時發售。暫定 2款,主角都跟前幾代完全不同了!

這兩款#amiibo 暫時睇都很有型呢!Samus造型完全脫離以前幾代橙色為主的顏色,不知今集故事發展成如何?而異型怪物呢?那個多次幫了Samus的啫哩水母怪又會否再現呢?

最感動是今次保留 2D橫向型,不盲目追求畫面及 3D!10月又是一個十分令人期待的月份了。

分享到:
Previous

『Virtua Fighter esports PREMIUM MUSIC COLLECTION』原創CD出場1 min read

ゲーム&ウオッチ 再追加Zelda版本1 min read

Next