Maggie Q再做女一,《THE PROTÉGÉ 》 Trailer有啦!

| | , ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

未知香港會否上映,但Maggie Q再做女一,又再做女殺手,今次還加上Samuel L. Jackson及有段時間沒有見的Bird Man: Michael Keaton。

去片先:

暫時看來畫面刺激,音樂都不錯,拳拳到肉,女角不輸給男人。雖然大約都估到劇情一二,似足90年代港產片打戲,只是換了是女人,而且是華人做女主角。加上有黑人,白人,其他有色人種,政治正確!

期待!!!

分享到:
Previous

Nike x Offwhite天書又加一本!1 min read

(移民英國) 英國香港一卡兩號,移民旅遊working Holiday必備!1 min read

Next