(墨演懶肉實小辣) 譚仔三哥 x 日清薯片隆重登場

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

193跟三哥幾時合作就真係未知,但肯定知道的是譚仔三哥 x 日清湖池屋一齊Cross over了。今回推出之薯片就有兩種味道,以後在家或office都可以感受譚仔。

譚仔三哥米線 x日清湖池屋

今回推出 2種口味分別是

1. 土匪雞翼味薯片
2. 譚仔麻辣豬耳味薯片

至於辣度呢: 譚仔麻辣豬耳味薯片 = 三小辣,土匪雞翼味薯片就保留三哥原味。兩款都辣的,所以不食辣便自己留意啦!送上譚仔姐姐食相比大家丁一下先。

譚仔三哥米線 x日清湖池屋

至於售賣點?當然去三哥譚仔啦!限量發售,要快快快去食啦。本人是雞翼愛好者,但相信都會挑戰一下三小辣之豬耳味。日清薯片一向品質保證,相信不會怕買返來不夠香脆。

譚仔三哥米線 x日清湖池屋

如果不方便去譚仔,又想食譚仔三哥 x 日清湖池屋薯片,可以去便利店及各大超市有售,今朝見到正在售賣$18 兩包!

分享到:
Previous

2021奧斯卡得獎全部名單1 min read

三大至強吸地拖地一體吸塵機 乾濕垃圾大小通吃1 min read

Next