(一飛沖天去) G-Shock X NASA 40週年限量版

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

NASA限量版再 X G-Shock!今次是紀念 40週年,特別推出此限定版!先睇片!

雖然條片段略帶浮誇,不過此G-Shock X NASA 5600版就就好靚;用了經典 DW5600款式。表帶付有美國國旗。錶面側有NASA LOGO,全白配以黑色表面,的而且確有點穿梭機影子。

dw-5600nasa

另外,G-Shock X NASA指定功能都有齊;包括防水二百米,防震,夜光等等。最特別是外盒,以當年 1981年時穿梭機首個任務為紀念,用了當年發射時的屏幕而製成,十分經典;內配鐵盒,同樣印了 1981-2021字樣。

今日開售美國官網限定發售:https://www.gshock.com/

售價:USD$140,其實不貴!

分享到:
Previous

(自動變形?) 終極自動變形柯博文(擎天柱)Optimus出場!1 min read

Moby第一身真人電影紀錄片1 min read

Next