跟結衣BB一切運動啦~~Switch – Ring Fit Adventure

| | , ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

Switch – Ring Fit Adventure《健身環大冒險》TVCM (準備篇)有日本PV啦。香港就用了外國版本,日本果然認真一點,找來結衣BB做了個準備篇。

片入面未有玩法,只睇到結衣BB 白白痴痴扮唔知點玩,唔講啦,先去去片啦:

10月7日入手啦,呢個係必備,好過當年wii Fit!!!

相信會有下一篇,好想跟結衣BB做運動。(香港人打機就一定識,記住買水貨保平安~~~)。

分享到:
Previous

全港首間對外開放Banyan Tree Spa進駐將軍澳1 min read

(和理非)2021蜘蛛俠會再回來~~Disney x Sony再合作!1 min read

Next