ADOBE FRESCO即刻下載,明天隆重推出!

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

被喻為本世紀最強畫圖程式app: ADOBE FRESCO,可以下載了!但未用得要明天先解鎖!

之後會可以Procreate及Sketchbook一樣,可以真正用支筆係iPad上繪畫。之但係幾錢呀,現有Adobe Create Suite用戶又會唔會平d呢,呢方面又要等等了。

至於Fresco又有幾強,據說一改以前所有Adobe在iPad內的app壞習慣,重新寫過的程式,而且係專業畫圖用,你想點畫,咩風格都配合得到,聽就似勁啦,睇片都好似好勁。但唔知用落又會點呢?真係好想即刻就到24號可以試玩玩。

adobe

話時話,上年傳到今年個Photoshop完全版出咗去邊?

可能都唔出㗎啦~~~可能。

分享到:
Previous

鴨仔去旅行 勇闖神山(二) 缺氧之旅1 min read

(提提你)明早 9am! AIR JORDAN XXXIV PF又有得抽啦!1 min read

Next