絕對值得擁有!最齊麥卡倫威士忌出現了!

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

麥卡倫威士忌出名不用我多講。今次想講是最齊全的麥卡倫威士忌竟然出現了。記得之前我們介紹過香港有拍賣行把整個日本威士忌Poker系列拍賣,價錢已是最可觀及令人發呆;今次這套麥卡倫威士忌相信價錢將會更高更可怕。

為何值得擁有?因為部份酒你有錢都買不到,而且可以一次過買回家,不用左搵右搵便得到心頭好,儲個樽都好。不過今次不再是於香港拍賣了,反而在倫敦的蘇富比,全部有年份,最古老一支係 1926年,總數大約 126支,可能到拍賣日會再加多幾支。視乎賣家心情。

不過今次拍賣不會一套出售,可一支一支買。一支 1926 麥卡倫威士忌拍賣價是 350000英鎊起…所以整套要入齊真係不是一般有錢才可買得起。

 

我都好想有機會試飲一杯,尤其近日心情不爽。

拍賣會時間:

| | LONDON
英國朋友可以去睇下官網

 

 

分享到:
Previous

香港快運積分 轉換Asia Miles里數1 min read

鴨仔去旅行 勇闖神山(二) 缺氧之旅1 min read

Next