SACAI x NIKE BLAZER 中筒 “黑” & “白 x 灰” 10月推出,日期係…

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

上一對相信剛剛抽選完了,有人歡喜有人愁。因為身邊好多朋友都抽不到了。SAD。

唔緊要,同樣係黑灰版本,即將推出。一樣好靚好想擁有!

SACAI x NIKE BLAZER

日本時間公佈了在 10月 8 日抽選,相信香港一樣同日子。大家記得望實nike.com.hk啦。下面張相便是上次大約半年前發售版本,當時炒貴 4 倍,差不多 hk$4000才有交易!

Sacai-x-Nike-Blazer-Mid-Yellow-01

分享到:
Previous

22年的冠軍,小智終於完成了!多謝Pokemon…1 min read

香港快運積分 轉換Asia Miles里數1 min read

Next