(反而有日文字幕) 香港終於有本土製特撮片了:守武者-夢翔上線啦!

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

如果你都有一個本土特撮夢,可以睇下這套全由香港人製做的持撮片:《守武者-夢翔》 第一季:照亮世界的夢想。名字好長,但本土就支持一下,看看現今獨立本地製作質素。

筆者看了後花十五分鐘左右,一程車時間,便可以看到一套特撮,真係感動,估唔到香港都有咁高質獨立特撮片。

以後大家唔好再話香港冇特撮,係你唔知見識少。當然劇內還有不少改進空間,但只要有人肯行第一步,相信未來一定有未來!

演員:
阿翔-許爾森
進怡-李碧君
旭健-潘家齊
子聰-盧伽軒

皮套演員:
黃旨灝、陳鈞豪、曹富昆、陳志豪、黎曰曦(香港日系英雄動作會) 曹俊淇、何仲怡、林皚華、黃偉聰、周浩豐、潘俊文、林幸妍、黃冠傑

官方Facebook: https://www.facebook.com/dreamguardian/

分享到:
Previous

新世紀 シン・エヴァンゲリオン劇場版 EVA再有Trailer發佈:特報2.51 min read

NIKE X STRANGER THINGS 第三彈明天有售1 min read

Next