炒威士忌又來了!!!!當然是香港人炒啦~~~

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

香港人有錢會有咩做呀,除咗炒嘢。所以…我都唔知重可以講乜。

今次又炒出國際係:樓?唔係啦,炒樓事小,基本嘢;炒口罩定頭盔呢?都唔係…

今次係炒威士忌。至於幾錢?三四球港元咁啦。咁相信有追開我們lifetimestuff.com都知,最炒得威士忌只有:Hanyu Ichiro’s Malt Full Cards Series。

Hanyu Ichiro's52張牌,一張一支,未計隻鬼,我估炒多過飲。好唔好飲本身已不是主角,而係捉心理,有得儲,儲得自然有人炒。有幾多人理你歷史味道呀。但都證明一件事,係有價有市。拍賣係Bonham攪。印象中不是首次賣Full Cards Series了。但保存得咁好及靚,如果想投資的朋友,是可以諗諗。

另外,唔bid睇下都好呀或者,8月 16睇下最終成交幾錢吧…

https://www.bonhams.com/auctions/25189/lot/323/

 

 

分享到:
Previous

Switch 遊戲:桂正和Astral Chain 有片睇啦!!!!1 min read

緊急!機戰X及V即將推出Switch版本!1 min read

Next