8bitdo推出新手掣,估你唔到…

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

8bitdo又推出新嘢。

今次好頂癮,係手掣加手掣crossover。係 sfc超任 x playstation 手掣的自己crossover。估佢唔到又幾夾。而且隻色用返美國版SFC的顏色,簡直係食神入面瀨尿牛丸一樣。

8bitdo

講返功能,睇圖就見到支援Switch了。但原來都支援埋電腦遊戲及其他有bluetooth 4.0的裝置,但唔支援ios。

8bitdo差電部份用usb-c, 不再是傳統usb頭了,這點大家要注意一下。至於功能上,基本上所有掣都可以重新自己設定,連打又得,幾個掣map做同一個掣又可以,算係齊功能。今天開始有得預售,8月到出貨,9 月寄到香港。

可去呢到官網訂啦!

分享到:
Previous

PC ENGINE出Tee呀!搶呀!1 min read

未洗水龍珠比達出牛仔褲!!!1 min read

Next