(唱片JJ) FF7 原著音樂黑膠預訂啦

| | ,

用香港廣東話收聽此文章
Getting your Trinity Audio player ready...

Final Fantasy 7神作有幾神?睇佢復刻重製咬老本咁多年便知!

今日又突然公佈推出黑膠LP,玩開黑膠的朋友要入返隻啦。Oh, 係 2隻才對!

音樂方面,兩隻LP分別有當年的原裝版音樂及重製版音樂。要明年一月先推出,但而家可以訂購,限量推出。重等?即刻啦!

ff7

價錢都賣 USD$77.77…食返個FF7…不過Final Fantasy 7的產品還是有一定升值潛力及吸引力,SquareEnix就是吸錢。相信Fans都是會照付$。

分享到:
Previous

John Hardy半年一次大減價 最後衝刺1 min read

ANIMAL PRINT NIKE復刻!Atmos限定推出1 min read

Next